۲۳ شهریور ۱۳۹۳، ۲۰:۱۱

رستمی:

طرح راهبردی گردشگری در استان بوشهر اجرا می‌شود/ تبدیل شش نقطه به منطقه گردشگری

طرح راهبردی گردشگری در استان بوشهر اجرا می‌شود/ تبدیل شش نقطه به منطقه گردشگری

بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون امورعمرانی استاندار بوشهر گفت: طرح راهبردی گردشگری در استان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شاپور رستمی عصر یکشنبه در نشست بررسی وضعیت ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش گردشگری است که باید زمینه استفاده بهتر و بیشتر از این ظرفیت‌ها فراهم شود.

وی به تلاش‌های صورت گرفته برای با تدوین سند آمایش سرزمینی استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: اجرای طرح‌های مطالعاتی و زیرساختی با استفاده از این طرح می‌تواند تسهیل شود و روند توسعه شکل بهتری را به خود بگیرد.

معاون امورعمرانی استاندار بوشهر اضافه کرد: همچنین با مشارکت منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس طرح کاداستر در استان بوشهر اجرا می‌شود که نقشه هوایی از اراضی و املاک مناطق نفتی و گازی تهیه می‌شود.

تبدیل شش نقطه استان به منطقه گردشگری

وی اضافه کرد: اعتبارات لازم برای اجرای طرح‌های مطالعاتی طرح‌های منطق ویژه گردشگری تخصیص یافته است که در سال جاری شاهد اجرای این طرح‌ها خواهیم بود.

رستمی اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان بوشهر در دستور کار است و برنامه‌های مختلفی در این زمینه اجرا می شود و شش نقطه استان بوشهر به منطقه ویژه گردشگری تبدیل خواهند شد.

وی تاکید کرد: اجرای طرح راهبردی گردشگری در استان بوشهر به تصویب رسیده است و این طرح در سه نقطه ساحلی استان اجرا خواهد شد که تا پایان امسال زیرساخت‌های مناسب برای حضور گردشگران ایجاد می‌شود.
 

کد خبر 2370371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha